Levertijden
Bij aankoop in zowel de webshop als in de winkel wordt er duidelijk vermeld wat de te verwachte levertijd zal zijn. Ben je benieuwd naar de status van je order? Vraag je je af of er al bekend is wanneer je order verwacht wordt? Of is er al een bezorgafspraak gemaakt maar wil je graag weten hoe laat onze bezorgers langskomen? Alle vragen die betrekking hebben op de levering van je producten beantwoorden wij graag. Je kan mailen naar [email protected] of bellen naar 0512-208008
Bezorging
Thuishaven Drachten informeert je te allen tijde over de bezorging. Zodra je aankoop compleet bij ons binnen is, wordt er contact opgenomen om een bezorgafspraak in te plannen. Bezorgen gebeurt met zowel onze eigen bezorgdienst als via een externe transporteur.
Bezorging met eigen bezorgdienst
Thuishaven Drachten heeft een eigen bezorgdienst. Zodra je order compleet is, neemt onze afdeling planning contact met je op om een bezorgafspraak te maken. Met het unieke klantnummer en ordernummer dat je van ons ontvangen hebt, kun je 1 dag voor de levering onder het kopje 'Mijn Account' zien hoe laat wij jouw aankoop komen afleveren. De bezorgtijden worden in blokken van 3 uur ingedeeld waardoor je niet de hele dag thuis hoeft te blijven. De getoonde tijd is een indicatie van de aflevertijd. Het wijzigen van de aflevertijden is niet mogelijk. Treffen wij je op de afgesproken dag van levering op de aangegeven tijd niet thuis dan zullen wij je order mee terug nemen en wordt er voor het maken van een nieuwe afspraak € 75,- in rekening gebracht. Voor vragen omtrent planning kan je contact opnemen met onze afdeling planning middels mail: [email protected] of telefonisch met onze afdeling planning op 0512-208008
Bezorging externe transporteur
Het kan voorkomen dat niet onze eigen bezorgdienst maar een erkende, externe transporteur je meubel(en) komt bezorgen. Dit gebeurt voornamelijk voor leveringen op de 1e verdieping en hoger. Onze externe transporteurs zijn in het bezit van een verhuislift. Wanneer je order via een externe transporteur wordt bezorgd informeert onze afdeling planning je wanneer wij je order overdragen van de externe transporteur. Zij zullen vervolgens contact met je opnemen voor het maken van een bezorgafspraak. 1 dag voor levering kun je hier zien hoe laat je aankopen afgeleverd worden. De getoonde tijd is een indicatie van de aflevertijd. Het wijzigen van de aflevertijden is niet mogelijk. Treffen zij je op de afgesproken dag van levering op de aangegeven tijd niet thuis dan zullen zij je order mee terug nemen en wordt er voor het maken van een nieuwe afspraak € 150,- in rekening gebracht.
Retourneren
Webshop aankopen kunnen binnen 7 dagen nadat de consument of een door hem aangewezen derde persoon het product of de producten heeft ontvangen geretourneerd worden* Indien je het product of de producten wilt retourneren dien je gebruik te maken van het modelformulier voor herroeping.
- Kosten die gemaakt worden om een webshop aankoop aan Thuishaven Drachten te retourneren zijn te allen tijde voor de klant.
- Kleine artikelen die bezorgd zijn via externe bezorgdiensten kunnen teruggestuurd worden als pakketpost. Kosteninschatting: € 6,75
- Omvangrijke artikelen die zijn bezorgd door onze eigen chauffeurs dienen door onze eigen chauffeurs te worden opgehaald. Voor het ophalen van omvangrijke producten brengen wij € 75,- in rekening.
- Binnen 14 dagen, vanaf het moment dat wij het geretourneerde product hebben ontvangen, staat het bedrag op de rekening waarmee je betaald hebt. Let op: verzendkosten worden niet teruggestort.
*Artikelen die specifiek voor een klant of aangepast besteld worden kunnen nooit geretourneerd worden.